Leta i den här bloggen

lördag 16 oktober 2010

För helvete ...

Ursäkta språkbruket men nu får det väl för fan vara nog!!!

Förr, när jag var ung ... för ungefär hundra år sedan, slogs man med käften eller så gjorde man upp man mot man och sedan var saken ur världen ...

Idag har man för avsikt att skjuta ihjäl personer som är av andra åsikter eller är på motståndarsidan.

Jag struntar fullständigt i anonyma eller halvanonyma kommentarer som hävdar att kriminaliteten inte har ökat i Malmö ...

Den HAR ökat och den blir allt mer skrupellös, respektlös och galen!

Igår skedde ett beväpnat rån vid en plats och en tidpunkt då jag brukar befinna mig där ... ett ändrat schema skonade mig från att hamna mitt i det ... Tyvärr har butiksägaren inte samma tur, det är tredje gången han rånas ...

Nu tycker kanske någon: Jamen flytta därifrån då!

Så i helsike heller, det är inte JAG och vi andra som håller oss ifrån kriminaliteten som ska flytta på oss utan de som inte har de sociala koderna!!!

Skottlossning på restaurang mitt i centrala Malmö

Tredje pistolrånet mot en och samma butiksägare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar