Leta i den här bloggen

onsdag 29 september 2010

Så gott som död

Idag har jag varit sjukare än en man ... om det är möjligt ... och i så fall innebär det att jag varit i gränslandet till döden!

Men med "medikamentus" var tredje timme har jag till och med lyckats klara av det mest akuta i jobbväg.

Nu har jag ett problem!

Här ska visas en lägenhet i morgon och med tanke på mitt synnerligen kritiska och svåra tillstånd får jag antingen be "Inga" att göra något åt det eller ta fram karta och kompass och göra en snitslad bana så att den urtrevliga människan som ska titta på min lägenhet i morgon kan titta runt utan att virra bort sig bland oredan (ahaaaa, så lång mening att jag tappade andan).

Flyttar hon till gården får jag skämmas för evigt eftersom jag bara flyttar tvärs över gården!

Oj, vad det är synd om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar