Leta i den här bloggen

söndag 22 augusti 2010

Wild and crazy

... så mycket festival blev det inte men vad gör väl det när man har trevligaste sällskapet, skratt, flams, trams och dans ...

60-talstältet ... Längst fram så klart och jag känner på mig att vi liksom tog stor plats också ... la det swinge, la de rock 'n' roll ... Yeah!

Det är liksom ingen riktig Malmöfestival om man inte stöter på ett svin

... ett vilt sådant ...

... och till det dricker man Loka

... den andra medhavda flaskan ser ni inte så då finns den inte ...

Vi struntade fullständigt i att vädret inte var soligt, det kan man ordna med i efterhand

Ja, jädrar vad trevligt vi hade ... synd bara att jag slarvade bort Svorskan vid stängningsdags ... Men hon är hemma och välhållen, tack och lov!

I övrigt mår jag som jag förtjänar ...

Nä, om man skulle slänga sig i soffan en stund några timmar ...

God förmiddag ... eller nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar