Leta i den här bloggen

lördag 21 augusti 2010

Värsta träningsbloggen

... fast tvärt emot alla andra träningsblogger så tänker jag tala om att det gick, på ren svenska åt helvete med löpningen ...

Flåset stönandet måste ha hörts i hela västra innerstaden ...

Benen var tunga som dallarande geléklumpar ...

Bly i skorna

Absolut fel springtänk, ni vet "jag ooooorkar intetänket"

Sur som ättika femton kilo citroner

Gnäll och gnöl över att jag bara orkade två varv bombarderades den söta sonens öron med ...

Sonen: Men tänk vilken tur att jag tvingade med dig, annars hade det ju inte fått en enda meter i benen. Bra va?

Jag: Jag tänker i allafall köpa nya skor, det är liksom inget "go" i dom jag har

Sonen: Det blir nog bra, med den där "såja, såjarösten" 

... sedan fattade jag inte varför han klappade mig på huvudet och log det där enerverande leendet ... och jag var för trött för att fråga.

Duschen nästa ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar