Leta i den här bloggen

tisdag 31 augusti 2010

Tack så mycket

för ingenting Anticimex ..

De vill att jag ska fortsätta städa en vecka till och spruta Radar i alla vrår och hörn innan dom kommer med storsläggan ...

Vad mer ska jag städa? Jag har dragit ut allt, och då menar jag ALLT! Jag har synat varje millimeter i köket och skurat, skurat, skurat ... ja, och så har jag skurat också!!!

Fast

Idag när jag hade varit och handlat Radar, Radar och Radar och kom ut med mina kassar stannade en man på cykel mig och sa:

"Det är solstrålar som du som gör att min dag känns och blir så bra! Tack ska du ha för det!"

Om han hade någon störning eller var frisk (han såg himla bra ut i allafall), om han menade det eller inte det vill jag låta vara osagt ...

Det var i allafall precis vad jag behövde höra efter åtta (8) timmars köksstädning på jakt efter baggar ...

"Börja om från början, börja om på nytt varför ska man sörja tide(n)r som har flytt"

Japp, det är bara att gå på det igen!

Fast de är bara 2,5-4 mm långa ... men det är 2,5-4 mm för mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar