Leta i den här bloggen

måndag 30 augusti 2010

Passat på att ha trevligt

Träffade trevligaste människan för lite mysig samvaro idag.

Vi åkte ut till IKEA och lunchade

Här äter vi lunch, tallriken till vänster är min

Sedan åkte vi in till min förra hemstad Lund, där jag släppte av ett stycke människa

... och när vi skildes åt körde jag ut till Lomma, min senaste hemort innan Malmö och strosade vid havet och fotograferade ... Ser ni så fint det är med sol och allt

Ja, nu det blev nått vajsing med kameran, men med lite fantasi kan jag nästan tycka att man ser bilderna ändå liksom...

IKEA fick jag med i allafall

och en burk med hemsnickrad inlagd gurka

Men vilket trevligt och intressant inlägg jag kunde dela med mig av idag ... IGEN! Ja, jag säger då det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar