Leta i den här bloggen

måndag 23 augusti 2010

Jätteproblem att reta sig på

Ni skulle bara veta vilka jätteproblem jag har att ta tag i och brottas med dagligen och när jag inte längre ska reta på senfärdig postgång kan jag lika gärna lägga korten på bordet ... ja, så ni förstå vidden och allvaret i det ...

Håll i er ...

Jag skriver så fort så när jag liksom ska skriva ett ord som börjar med stor Bokstav så blir alltid den andra BOkstaven också versal ...

När jag är inne och kommenterar hos er och ska skriva mitt namn och bloggadress skriver jag oftas metroboggen/statttin ... kan liksom inte ens stava till "blogg" eller mitt namn ... vem har tre "t" i mitten av sitt namn liksom???

... dessutom har jag snart slut på "n" ... hur ska det då gå att blogga?

... och när jag ändå var igång så tände jag levande ljus ... det blev ännu varmare i lägenheten och jag svettades mer än jag redan gjorde ... ja, så har man liksom ännu ett stort bekymmer att gå igång på ...

Nu förstår ni kanske att jag har en del att ta tag i och lite omhuldande och medlidande är väl inte för mycket begärt.

Eller? ELLER???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar