Leta i den här bloggen

torsdag 27 maj 2010

VARNING

- många bilder ... somna inte -

Torups slott och bokskog ...

Inte ens jag springer så fort att jag inte märker att jag tappar vänsterskon ...

På den lilla ön finns ett café med supergod glass ...

...

...

...

...

Torups slott

Knopp i italienska parken

Pannkakshuset

...

Begravningsplats för slottets hundar och hästar ..

"Torups Gentleman"

"Husses Egen Whiskey"

Vem sa att Maskrosor är fula?

Det fanns en gigantisk Rhododendronbuske med mängder av humlor ... ja, det surrades jäklar i den

Kan ni gissa vad detta är?

Ett konstverk - frågar du mig skulle jag benämna det som en ful och onödig utfyllnad ....

Trappan till Pärleporten ...

... och den här lilla gynnaren var minsann väluppfostrad och kom fram och hälsade ...

... och vad är nu detta?

...

Nä, nu ska jag inte kedja fast er med bojor här inne längre ...

Hälsar på hos er om några timmar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar