Leta i den här bloggen

måndag 24 maj 2010

Snabbare än Lucky Luke

I morse var jag snabbare än Lucky Luke - ja, till och med snabbare än min egen skugga ...

Klockan åtta i morse kändes det liksom som om hela dagen var avverkad ...

Ska inte yppa ett ord

 

om var jag var kvart över sex ...

... eller vad jag gjorde där ...

 

... då plötsligt ringer sonen och har blivit akut sjuk på jobbet så jag cyklar, i rekordfart hem ... illaluktande och dyblöt av svett, kastar mig i bilen och kör ut till Burlöv för att hämta honom och sedan kasta av släppa av honom vid jourcentralen i Malmö ...

... och när jag kikar på klockan när jag kommer hem igen är hon bara åtta ...

... kändes inte helt fel med handledning efter en minst sagt intensiv morgon ...

PUST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar