Leta i den här bloggen

onsdag 5 maj 2010

Säg inte nej - säg kanske

... kanske, kanske ...

Nu har jag chansen att byta ut min trivsamma trerummaren - mot två sekelskifteslägenheter ... (även om jag gråter inombords över förlust av både hyresvärd, trivsel och gård ....)

.... en till mig, tvåa med stora valvfönster i alla rum

... och en till sonen, med spegeldörrar och låg hyra  ....

Blängsylta med tittsås blir det nu på fredag ...

Hoppas, hoppas ... jag sätter gärna tänderna i ... nu när de blivit bitkraftiga igen ... i bortslitande av mattor, slipning av brädgolv och ommålning bara hyran blir lägre ...

"Himmet" blir vad man gör det till ...

Ladda tummarna nu kamrater!!!

.. men det där SVED vill jag lova ...

... jag som är dansbandsmusikmotståndare (förlåt goa Dansbandsfrun .... jag kan säkert omvändas efter korsfästelse, stenkastning och lejongrop och göra bot och bättring)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar