Leta i den här bloggen

måndag 31 maj 2010

... och jag är väldigt seriös ...

Skulle sätta in mitt horoskop här, men jag hittade inget som jag liksom tyckte passade så jag knåpar helt enkelt ihop nått själv ...

Det är allvarliga saker det här med horoskop förstår ni ...

Vattumannen 20/1-18/2

Dagen kommer att bli alldeles fantastiskt och det regn som nu strilar upphör för den största sol du någonsin skådat.

Chefen ringer och meddelar att lönen höjts med 25% och arbetstimmarna minskat med samma procenttal.

Någon ringer och bjuder dig på en långlunch, inkluderat spa och massage.

Tar du lotter idag eller spelar på Lotto kommer du att kamma hem storvinsten.

Vågen visar 10 kilo minus och hädanefter kommer du att kunna äta vad du vill utan att tänka på vikten.

Alla älskar dig - din Gösta Kattfan också ...

Men se där - kan veckan börja bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar