Leta i den här bloggen

tisdag 11 maj 2010

Med eller utan?

Har letat förtvivlat efter ett foto på min hund Bimbo ... som numera lever sötebrödsbensdagar i hundhimlen ... Jag skulle nämligen skicka det till Egoinas mamma .. varför får ni snart veta inne hos henne ...

Hur som helst så verkar de vara placerade i nått lönnfack i välstädat källarförråd för dom går inte att hitta ...

... men jag hittade ett kort på en annan "pudel" ... en luspudel ...

Dottern skulle hållas vaken för ett sömn-EEG (barnepilepsi) och vi spelade spel, jag skjutsade henne i pulkan klockan tre på natten ... tack grannar för att ni inte kontaktade socialen ... Vi sjöng, ritade och trötta mamman klädde ut sig ...

Men när jag tänker efter så hade nog sötaste dottern inte märkt någon skillnad vare sig med eller utan pudelförklädnad ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar