Leta i den här bloggen

söndag 9 maj 2010

Jag bor med en tyrann

... nä, inte Kristian den II (Kristian Tyrann) ...

Igår släpades man ut på en låååång powerwalk ....för min skull enligt sonen (???) och idag hinner den långsovande avkomman inte upp förrän han börjar med sitt tjat om mitt "bästa" ...

... det är nu jag undrar om det är Kristian Tyrann jag bar i min mage för tjugo år sedan ... som liksom återfötts genom mig ...

.. för idag är det inte powerwalk som "bäst för mig", närå nu ska han tvinga mig att jogga runt hela jävla Malmö ...

Jag är faktiskt femtio grabbhalva ... jag har minsann hunnit bygga upp min fysik under åren (och låtit den förfalla igen... sch, säg inget)

... men vad jag oroar mig för är om du verkligen klarar av att jag spurtar ifrån dig de sista kilometrarna? ... morsan, skröplig, skrövlig och femtio bast????

... I så fall när jag gör det så är det för din skull ... bara så att du vet liksom ... för att motiviera dig liksom att smygjogga så att du håller morsans fart ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar