Leta i den här bloggen

fredag 14 maj 2010

Får vad man förtjänar?

Man får de barn man förtjänar sägs det ...

... men det vete katten om jag har fått ... Jag har fått långt mer ...

Tjugoårig vuxenson  har peppat, coachat, hejat på och applåderat under hela styrkepasset och inte haft en tanke på att skämmas för sin mossiga morsa inför andra atleter på gymmet ... Jag undrar om det är så vanligt?

Igår fick jag också ett meddelande från 22-åriga Moa ...

-Mamma ... jag behöver dig ... och lite hemlagad mat och pill i håret

Jag har verkligen fått långt mer än jag förtjänar ...

... och när jag ändå är igång med skrytandet så kan jag väl passa på att berätta att jag avslutade med 1 mil på löpbandet

Åh, vad jag duger idag ... trots att jag höll på frysa ihjäl när jag cyklade hem ...

Jamendåså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar