Leta i den här bloggen

torsdag 6 maj 2010

Det går inte för mig

... nähärå, jag har provat allt nu ...

Det går inte, trots uppmuntran och "trevliga" tankar, tänkt på trevliga kommentarer jag fått feedback på, män och människor jag har mött ... (som om män OCH människor inte är samma sak och bör separeras?)

... men jag orkar helt enkelt inte runt till er ikväll ...

... och bara för att jag har en missvisande rubrik som lockade dig att klicka in här så törs du nog lämna en kommentar ... ändå ... väl?

För det var faktiskt det jag skulle skriva om ...

Jag är såååå road av era fyndiga kommentarer och till nyåret 2011, om jag lever, så ska jag bli riktigt duktig på att svara direkt på min blogg... jajamensan!

Nat ...

*tjugo minuter senare*

... ti ...

*gääääsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar