Leta i den här bloggen

onsdag 26 maj 2010

7-timmarsdejten

Igår träffades maffian den "halte, lytte och blinde" i Malmö ...

Vi terroriserade köpcentrat Entré ... i sju timmar!

Lunch stod först på menyn och som dom sanna bloggare vi är så redovisas naturligtvis vad som åts ... man kan liksom undra varför bloggare gör så - men det överlämnar jag till någon förstå-sig-påare ...

Stattinskan högg in på det danska arvet ...

Dansk fläskstek ...

Claudia och Yvonne (bild på dig och Yvonne Claudia)

Vad jag inte riktigt hade räknat med var att en av oss skulle visa sig vara en tvättäkta pyroman ...

I en rökpaus visade Claudia sitt sanna jag ... Inte en ont anande Yvonne och Stattinska blir indragen i pyromani ...

Här är askoppen ... vid pilen ... (bild på askfatet Claudia)

Men vår lilla pyroman till vän ville ha lite knorr på dejten så hon testade en annan variant ... Hon ville se vad som hände om man slängde fimpen i papperskorgen, full med allehanda antändningsbara material ...

När jag och Yvonnskan minst anar det slänger Claudia sin fimp här ... sedan ursäktar hon sig med att hon är blind ... bah, men man känner väl igen pyroman när man stöter på dem ... (bild igen Claudia)

Uppraggade blev vi också, av en trevlig, ung israel ...

(En bild av dig Claudia när du tvättar dina händer med saltet)

Det uppraggningen kostade mig visserligen 350 bagis, men jag tror inte för ett ögonblick att hans trevliga och charmiga sätt hade nått med försäljningstrix att göra ...

Garv var det gott om och emellanåt så hördes vi ganska väldigt mycket, det ekar bra i glashuset Entré ...

(Bild av dig och Yvonne)

... och som den sanna kleptoman jag är så snodde jag denna från Yvonne ... utan att fråga ...

Fasen va trevligt att träffa er tjejer - och vi tar den där picnicken i Slottsparken så fort det blivit lite varmare ...

Tusen tack, ni är fantastiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar