Leta i den här bloggen

lördag 24 april 2010

Man får göra det bästa

... av situationen ...

Smet ifrån mitt lördagssällskap ...

... nä, nu blev det lite fel ... "Tar om ätt från början" ....

Smet ifrån mitt lördagssällskap ...

... genom bakvägen ...

ut på Listergatan 10 steg till ...

med 300 olika ölsorter ....

Nähärå, här stannades inte för provsmakning för det är hårt träningspass som väntar i morgon ...

Jag sket till och med i köandet till Tangopalatset ... vägg i vägg med frestande pub!

Kom sen hem med lördagens middag ... en påse grillchips, som fastnade som cement i groparna efter förlorade plomber ....

Trött på soppor som jag är, så tog jag till det norrländska, starka kortet ...

... och lyxade till det med en sked ... attans lättuggat för en tandlös sate ...

... men hörrni, kan det bli bättre lördag än så här :-/

Om man använder sin fantasi skulle man nästan kunna tro att jag har ett lika spännande liv som GUN ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar