Leta i den här bloggen

måndag 26 april 2010

Ansiktsgymnastik

Vädret idag

Jobbet idag .. jorå så att ... det gick galant ...

Så kom lönebeskedet ....

... no, no, no ... Hädanefter ska jag jobba utifrån den lön jag får ... *gestikulerar vilt, pratar och protesterar lika högt som en italienare* ...

Deklarerat har jag också gjort och det blev väl några tusingar tillbaka ... fast alldeles för få ...

... så kom månadens jag-hatar-att-behöva-göra-denna-syssla ... räkningarna ...

... fast varför hänga läpp när man hittat trevlig förströelse en måndagkväll ... Vad är inte charmigare än ett gratis gympass, bestående av ett hurtigt rännande upp och ner i trappor till och från trivsam tvättstuga? 

Ajajaja, nu måste käftamentet tvättas med såpa igen ... Lögn, lögn, lögn och åter lögn ... ja, liksom det där med trevligt ...!

Jamen, det var väl liksom dagen ... Inte klokt vilket spännande liv man lever ... himla trist för den som inte kan fylla sin dag som jag kan ...!

Puss i pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar