Leta i den här bloggen

tisdag 23 mars 2010

Tar så jäkla illa vid mig ...

Ja, det har väl inte undgått någon av er som läser min blogg att jag har slutat lägga in nikotinprillorna under läppen ...

Idag när jag var ute på balkongen och tjuvrökte lite (oj, vilket smarthuvud jag är som ersärtter ett beroende med ett annat) så var det en liten ... nä, det var en ganska stor, brun fågel med jättelång näbb som flög in i fönster på fönster ...

Till slut var den alldeles slut, och dalade ner på gården och skatorna började attackera den ...

Jag far så jäkla illa när jag ser sånt här så jag sprang ner på gården, beredd att göra mun-mot-mun-metoden ... men jag hade tydligen en andedräkt som skrämde honom långt innan jag kunde skrida till verket ...

... blodstänk och fjädrar är det enda som är kvar ...

Jamen man kan väl få va lite djuping emellanåt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar