Leta i den här bloggen

onsdag 31 mars 2010

Skittråkigt inlägg...

... igen ..

... hur roligt är det liksom att läsa om en sjuk katt som inte kan kissa?

Det börjar likna "Göstas urinmemoarer" eller "Kattresan" av författaren Ivar Arosenius ... eller kanske ska jag donera bloggen till det djuriska katt köttstycket?

Nåväl .. stå ut gott folk för idag har jag tjänat 19.000 kronor på en utebliven operation .. 

Fimpade djursjukhuset och åkte ut till veterinär Sirpa. Där fick KISSekatten en hästinjektion med penicillin och recept på ytterligare penicillin, antiinflammatoriskt, smärtstillande, lugnande och kramplösande medicin - summa 1200 kronor ... alles!

Behöver jag nämna att det är en trött Gösta Kattfan Finkatt som ligger smärtfri och njuter av att ha världens bästa matte?

.. och du  Hebbe ... som du ser blev jag inte urinerad... jag menar ruinerad ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar