Leta i den här bloggen

onsdag 31 mars 2010

Det här med kisseriet

Nu har han gjort det ... Göstakatten ...

Timmen innan vi skulle in och göra operationen, som enligt försäkringsbolaget (ja, jag vet att det var i senaste laget att försäkra denna "dyrgrip) kostar 20.000 och 5 tusen för mig så brände han av en harang i kattlådan.

Konsultation med veterinär och avvaktan tills i morgon klockan åtta och en massa råd om dieter och foder för 300 kronor kilot ...

Inhandlade nötfärs och tre lammhjärtan ... för det kan ingen katt motstå enligt expertis ... pyttsan!!!

GK (Gösta Kattfan) frynte på näsan åt nötfärsen och skålen med lammhjärtat tänkte han inte sticka ner nosen i ... närå, men att handmatas med sönderklippt hjärta i lagom stora små bitar däremot, det passade hans höghet mycket bättre ...

Jag har hittat en ny känsla hos mig ... hatälska ... mest den sista delen  i ordet även om jag har svårt för att erkänna den ... just nu ...

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar