Leta i den här bloggen

tisdag 26 januari 2010

Lilla Fridolf och Selma

Nu ska Stattinskan "fylla" både Torborg och Gottfrid med råge igen (mina två små rara hjärnceller ... som för övrigt har mycket gemensamt med Lilla Fridolf och Selma) ... ja, inte med berusningsdrycker utan med kunskaper ... jajamen ...

Två dagars utbildning i Malmö denna vecka och tre dagar i huvudstaden hos Socialstyrelsen nästa vecka ...

Så nu uppstod liksom ett problem att lösa ...

När ska jag "jobba ikapp" det jag vanligtvis inte hinner med på en "vanlig" arbetsvecka när jag kommer att ligga en vecka back också???

Får väl ta semester igen för att hinna jobba undan?!?!?

Jag måste nog vara alla arbetsgivares dröm ... liksom ta semesterdagar för att kunna vara RIKTIGT effektiv ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar