Leta i den här bloggen

onsdag 13 januari 2010

Kola, knäck och kvicksand

Är det långfredag idag?

Aldrig har väl en dag sniglat sig fram som denna ...

Dessutom ska jag be om att få meddela att jag "skubbar" från träningen idag för jag har läst i Bibeln att man ska ha vilodagar ... Ja, det är kanske söndagar som menas men då river jag helt enkelt bort tre dagar ur almanackan så var liksom det fix och färdigt!

Skubbat från träning men jag sk(r)ubbar istället trerummaren som liksom av någon förunderlig anledning har tendser att hamna mitt i stormens öga ... "Inga" är här och besöker oss lite då och då, det vet jag ju men nog fan måste hon ha en tvillingsyster som i stort sett nästlar sig in osedd i det Stattinska residencet varje dag ...

Jamen, vem är det annars som stökar till, travar rejäla högar i diskhon, inte sätter in smöret och slänger MINA träningskläderna på golvet i badrummet???? ... dessutom har hon den dåliga smaken att lägga "snuskluttar", använda och färdigsnusade sådana på mitt högblanka soffbord .... Hon har varken vett eller etikett den människan ...

Kikar in till er senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar