Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2010

Ett jävla gnällande

har det varit på Stattinskan ...

Tjurade för att jag inte åstadkommit någon träningsvärk av hårda pass på gymmet (moget?). Sonen försökte lugna med att det ibland kommer en dag efter, precis som Arbogaölet ...

Nu är det två dagar efter och ett annat slags gnällande på KÄRringen ...

Aj, oj, ajaj ... hjälp mig upp ur soffan .. Lura mig inte att skratta ... aj ... kan inte hosta, det gör så O N T ...

Goa vännen kom och drog ut mig på en promenad, en Bambi-på-hal-is-liknande sådan för att reka igång de träningsVÄRKANDE musklerna ...

Bjöd på "gasgryta" (Chili con Carne) som tack för hjälpen så nu kommer jag inte upp ur soffan av en annan anledning ... att jag stoppade in mer genom "kakhålet" än magen rymde ...

Gnällig? Jag? Tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar