Leta i den här bloggen

lördag 19 december 2009

Nu räcker det

... vad är det som pågår?

Jag vill inte bli indragen i TJAFS!!!

Fick detta nyligen

"Mellan dig och mig - Det ÄR jag som spammar. Men säg inget till någon. Du ska bara veta hur mycket pengar jag drar in på dessa spam. Smart är jag också för jag skiftar mellan min stationära - som är kopplad till mitt vanliga internetabonnemang och min laptop - där jag har mobilt bredband. Smart eller hur? ;) Litar på att du inte godkänner den här kommentaren. Kram på dig sötnos!
Skrivet av Emma-Lou 2009-12-18 kl 23:11 Anmäl Me"

Hej EL Jag vet inte om du i din kommentar var sarkastisk eller om du var ärlig men hur som helst så är det så att jag jobbar med juridiken varje dag och jag känner att bloggen måste få vara "mitt själsliga rum" där jag kan vara JAG. Jag är oerhört ledsen om du blir påhoppad men eftersom jag inte "känner" dig får du kanske ursäkta viss misstänksamhet från min sida?!?!
Jag tycker att jag agerade som sig bör igår .. med ilska och försvarstal när du kommenterade på min sida. Jag tyckte att jag ställde upp för dig!
Är du besviken på mitt engagemang måste jag hänvisa dig vidare för jag kan inte göra mer än så!
Ledsamt för oss båda att du är sarkastisk!

Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar