Leta i den här bloggen

tisdag 1 december 2009

Fantastiskt trevligt sällskap

Idag flaxade jag lite extra med mascaraprydd ögonfrans och blev bjuden på lunch här ...

... tillsammans med riktigt trevligt sällskap ... mig själv ...

Att hitta ut var inte det lättaste så jag fick liksom hugga tag i ett äldre par som fick eskortera mig ut ... Jag som liksom alltid ... vitt och brett berättat om mitt fenomenala lokalsinne

Tänkte håva fram "storplånkan"... som mest innehåller kvitton och "få-bonus-kort"... för att ge ett bidrag till fattigt pensionärspar som räddat mig ut från detta IKEA-komplex ... men ändrade mig när de, utan synlig Artrospåverkan smidigt gled ner på lädersäten i  årsmodell 2009, Mercedes sportmodell.

Eftersom kaffe inte ingick i "dagens soppa" så fick dottern den äran att bjuda på det. Hajade till när jag skulle gå in genom hennes dörr ...

.... varför skyller hon på katten? "Varning för lat Moa" hade varit närmre sanningen ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar