Leta i den här bloggen

måndag 21 december 2009

Dagen började

liksom klockan 03.39 ... Slängde morskt täcket åt sidan och accepterade läget ... kan man inte sova så kan man inte ...

Zoegas kan göra underverk... det är jag helt säker på nu ... kanske det till och med är en religion jag inte känner till ...  för "hallelujah" va pigg jag blev efter sex koppar ...

Jag lyckades på nått föunderligt sätt också tvätta fyra maskiner innan jag äntrade kontoret strax efter åtta ....

Tänkte i mitt stilla LILLA sinne ... ja, då i samråd med "Torborg" och "Gottfrid" förstås (ja mina två hjärnceller för er som inte läser här i vanliga fall) att det finns nog ett gott gry i den här "bäst-före-datum-kroppen-som gått-ut-LITE-i-datum" i allafall ...

Kvällskvist med shopping, matlagning och städ ... Trafikfarlig i samband med stadskörning (ja, jag var ju lite trött ju!!!) men sonen puttade mig i sidan varje gång jag nickade till ... Teamwork!

... jamen så fick jag en lite present idag av arbetsgivaren också ...

Valfri bok och nått att hälla RELIGIONSADRYCKEN i ...

... som avrundning blev jag hånad av sonen för att jag är så liten (hundrasextiofyra och en HALV ... halvan är skitviktig) att jag inte ens når kryddorna på kryddhyllan ...

 

... men kan man tänka sig vilka "spännande" dagar man får uppleva ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar