Leta i den här bloggen

måndag 23 november 2009

... några timmar till

bara ... sedan får/måste jag släppa lagbok och skrivandet en stund ... i allafal till arla timme i morgon!

På tisdag går ju en hel dag bort till möte med kollegor från Skåne och Länsstyrelsen ...

Ibland är jobbet så intensivt att det inte finns plats för "mig" överhuvud taget ....

... men ... det känns så oerhört viktigt att min målgrupp psykiatriskt/neuropsykiatriskt funktionsnedsatta får sina röster hörda ...

Så egentligen har jag ju faktiskt världens bästa jobb ... om än slitsamt!

Bilden ... appropå hur en klient uttalade sig om mig ... "Alla borde ha rätten att ha en ilsken Pittbullterrier till hjälp"...

Utanför jobbet är jag så snäll att jag är snudd på mesig/dum!

Men det var inte därför jag skrev det här inlägget, utan det var helt och hållet för att jag liksom kräver att ni ska tycka synd om mig för den låååånga arbetsdagen som började strax efter fem i morse och ännu inte har slutat!

... ta nu i med överdrivna sympatier ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar