Leta i den här bloggen

fredag 20 november 2009

Intellektuellt

I dag bjöd jag helt sonika hem mig till bästa vännen .. behöver både mat i kistan och intell .. äsch ... inteläk ... men va f*n ... INTELLEKTUELL samvaro ... japp, så var det ...

På söndag ska det GPS:as upp till Ronneby/Kallinge där soldatsonen ska visa upp sina färdigheter i att försvara fosterlandet och flygbasen ..

Han ringde precis och hintade om att jag skulle ta oömma kläder på mig och ta med mig stridviljan ... Lilla Gossen min ... den har jag alltid haft, den sitter i ... jaja, det behöver vi inte gå in närmare på ...

Efter att ha lyckats svabba sönder en stor glasvas drar jag mig tillbaka, något haltande med en glasbit i hälen och återkommer när du minst anar det (eller vill).

Haltar vidare och vi syns senare... eller? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar