Leta i den här bloggen

tisdag 10 november 2009

För att slippa

ifrån en massa blankrader i detta inlägg får ni följa med på min lunchpromenad ...

Roligt?, knappast, men nu är jag så där lite Stattinskt tjurig efter att ha tappat ett skrivet inlägg efter att min dator hängt sig ... den kan fortsätta dingla där på galgbacken .. ja datorn alltså ... snuskhumrar!!!

Så då sticker vi till Slottsparken vänner ... OJ!!!!, vad spännande hörrni ...

...

Här stötte jag på en man, utrustad med trasigt paraply. Han började följa efter mig så jag avvek från stigen och stegade in mig på att klafsa omkring i de våta löven istället ... han efter ... Paniken började göra sig påmind ... men som i ett trollslag var han puts väck efter att jag orienterat mig huller om buller där inne bland träden .... phu!

...

Sedan kände jag mig anfallen en andra gång ....

... stötte också på den här lilla gynnaren som kom så nära och var så orädd att jag frestades att klappa "loppelådan" ....

... inte så sittvänligt väder, om man säger så ...

Utan linser ser det ut så här ....

med ...

...

---

---

...

... oooops, det lilla, gula lövet som ligger till vänster skulle ligga så det var familjevänligt!

... gör om det ... liksom mer familjevänligt ...

Åh ... är det inte han ... Nisse,... ja Holgersson alltså?

Skånsk "mölla" utan Red Bull ... fattas vingar ...

---

Jamen då har man gått några kilometer på en alldeles för kort lunchrast ... tillbaka till

bensinslukaren och de jämna plågor ...

Roligare än så här blir det inte just nu!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar