Leta i den här bloggen

fredag 30 oktober 2009

Morbid sysselsättning

Som ni vet ...

... om kroppen jävlas (oooops, nu blev tungan svart ... igen!!!) med mig så jävlas jag tillbaka ...

Gårdagens städning .. av ETT rum ... fick ryggen att börja konstra igen ...

Tog därför en sen eftermiddagspromenad i staden ... i kvarteret ... nära mig ... i verkligheten ... oavsett vad "Mr Back" tyckte ...

Gillar verkligen kyrkogården ett par steg ifrån stor trerummare ...

... på ett elskåp alldeles utanför kyrkogården ...

.....

... tänk att man kan få sig ett litet hus ... till och med efter sin död när man liksom inte behöver det ...

... ett öppet sår? Längtan, förtvivlan eller bara saknad?

Gick vidare ....

... skörda? ... vad?

... efter Konsumbesöket hade det blivit mörkt och då går inte en Stattinska genom Folkets Park  utan utmed stora Amiralsgatan förbi Nöjesteatern ....

... utanför mig finns denna "lättfattliga" skylt .... Uppenbarligen har jag aldrig förstått den eftersom jag fått tusentals kronor i böter .... Nu är det upp till er att upplysa denna kvinna med egna hemsnickrade trafikregler ... Vad menas?

... pust ... äntligen hemma på "gården" ...

... bara två dörrar av fyra kvar ...

... HEMMA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar