Leta i den här bloggen

måndag 31 augusti 2009

Blir inte roligare än så här ....

Slimmad är jag nu ...

... nja, nu tog jag nog i så att byxorna sprack, men jag har haft ett sånt där pass på gymmet då jag liksom inte växte på bredden utan på längden ...

NÖJD!

Salladsmiddag med bacon/tonfisk och som vanligt ville Stattinska ögon mer än vad magen klararade av.

Eftersom det finns så många bloggar med fantastiska bilder på matkreationer så gör jag kärringen mot strömmen och visar "hur-grisigt-det-kan-se-ut-efteråt-bild"

Jag gör som hundarna ... plockar ut gobitarna först ..

Nu väntar lite "spännande" läsning

... och sedan ska de där otäcka utväxterna längst ner på taxbenen läggas upp på soffbordet ...

Ja, det blir inte roligare än så här en måndagkväll ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar