Leta i den här bloggen

lördag 4 juli 2009

Inte riktigt i stöt

Fredagkvällen blev otroligt trevlig och med massa gott att stoppa in i kakhålet men med ett förbaskat dåligt avslut....

Höftleden har liksom pajat och när jag ska sätta mig känns det som om den håller på att gå ur led så nu måste här tränas upp lite muskler som håller eländet på plats. Orkar liksom inte med fler operationer just nu och inte heller med fler proteser.... jag vill ha mina egna leder ...

Goa  Combattjejen har tipsat om var jag kan köpa en Pilatesboll ... skonsam träning för en mogen fallfrukt som mig!

Med risk för att bli tjatig sätter jag in en och annan solnedgång ...

Kungsparken

... igen

... igen, igen

den här parveln var bara centimeter från mig, totalt orädd

......

... och där var liksom fredagen slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar