Leta i den här bloggen

söndag 7 juni 2009

Tappat S:et

Måste trycka på S-tangenten som om jag behövde avreagera mig så om detta inlägg saknar många "S" har jag inte helt plötsigt glömt den rättstavning jag hade i skolan.

I more ringde soldatsonen:

-Du morsan, vid middagstid kommer en kille och ska köpa mitt X-Box.... Kan du plocka ihop ALLA tillbehör, hårddisken, X-sladden, Y-grejen, kontroller och spelen och glöm inte gitarren... förstärkare... och just det... den där tjocka dosan ockå ....

-Var har du allt då?

-Tja, allt ligger i mitt rum ...

Nu har jag rotat runt, på ett inte allt för välstädat rum och TROR att det här måste nog vara en hårddisk, det står Microsoft på den här sladden, vilka kontroller hör till X-Boxen... aaatjoo, jävlar vad dammigt det var här ... just ja, spelen också ...

Dessutom ombeds jag förhandla om priset .... Men snälla Teddan, jag kan ju inte en förhandla i länder där man SKA förhandla!!!

Stackarn, har inget annat val än att lägga den här affären i händerna på en öm och omhändertagande mor, men som är ack ack så oteknisk, ja nästan idiot faktiskt.

Nä, det är inte hemma hos oss för den här bilden har jag stulit idan "oskarpmak.bloggspot.com"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar