Leta i den här bloggen

måndag 15 juni 2009

Nått fel på minnet

Hur kan man stressa runt från det ena till det andra och ändå liksom känna att  man inte fått nått gjort när arbtsdagen är till ända?

Antar att all energi gick åt till att vara överpigg i morse. Tog liksom ut svängarna för mycket ... men jag är ju uppvuxen i slalombacken och ränderna går ju aldrig ur en zebra

Klockan kvart i åtta var jag liksom klar med tre maskiner tvätt. Torr och vikt var den också när jag kastade mig upp på den vita springaren och trampade iväg till handledning på gågatan.

Sen har jag gjort en massa saker på arbetet men som ändå liksom känns ogjorda, kan ju ha med åldern att göra också. Jag kanske inte ens kommer ihåg allt bra och nyttigt jag gjort under dagen?

Väntar på att skinksteken ska blir klar och har satt vuxendotter till att massera hårbotten för nått ska hon väl prestera för brödfödan!

Återkommer, förmodligen övermätt, trött och däst och det skulle inte förvåna mig om jag är lite grinig också!

Bilden är stöldgods från www.coop.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar