Leta i den här bloggen

onsdag 24 juni 2009

En sån där fotoblogg

Är urförkyld på morronen och efter lunch är jag frisk igen,... eller jag är som jag brukar i allafall och det är ett ganska behagligt sätt att vara sjuk på... liksom på halvfart eller deltid!

Idag lunchade jag ute i Alnarpsparken, det slank ner alldeles för mycket vildsvinsgryta, mer än jag gett mig tillåtelse.

Alnarps Lantbruksuniversitet

En del av parken, där jag ofelbart går vilse

En del växtlighet förstår jag mig liksom inte riktigt på

Lyckades fånga en Visping på bild, det enda flygfä jag inte springer benen av mig för ...

Så här kände jag mig häromdagen ... som ett grinigt blomster

Rohdondendron

Ja, nu sitter jag här i denna, obeskrivligt obekväma soffa

med GK (Gösta Kattfan)

Men jag tänker definetivt inte glo på den här 

för jag ska nämligen gå ut på balkongen och ta tillvara på 10 cm solstråle!

Men OJSAN vilket ohyggligt spännande och intressant inlägg ni fick ta del av idag ... fotobloggen numero kaksi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar