Leta i den här bloggen

onsdag 17 juni 2009

Effektivitet när den är som bäst

Idag har jag lyckats få till arbetsdagen så himla bra så hade jag varit chef hade jag gett mig en rejäl löneförhöjning för jag har liksom fått mer gjort på åtta timmar än man kan förvänta sig på sexton dito av två personer.

Men det kostar på att vara så effektiv för nu sitter jag här i soffan efter oerhört spartansk middag med prinskorv, potatis och en skål popcorn (?) och hänger med hakan och nickar till stundtals.... man skulle kunna tro att de blå fått en släng av ögonlocksförlamning! 

Måste hinna glo igenom Hemnet och Blocket efter en ny bostad, hus eller lägenhet ... tänker ju som bekant snart sparka ut "raringarna" till ett självständigt liv och då passar jag på att skaffa mindre kvadratmetrar att samla damm på!

Även om man som jag bor mitt inne i stan så finns det ett och annat grönt strå att betrakta... min gård...

Om man tittar förbaskat noga kan man se Gösta Kattfan. Intressant bild... NÄ, jag testade bara min nya kamera! Den svarta långhåriga mattan som ska ligga under bordet och som jag köpte för förbannat dyra pengar kissade GK (Gösta Kattfan) ner när han fick njursten... Tack för det GK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar