Leta i den här bloggen

fredag 1 maj 2009

Sentimental av "skåningens" kommentar

Här sitter en "stursk" Stattinska mitt i natten och blir både sentimetal och rörd!

Slumrade lite på grå divan. Förberedde för natt och kikade in en sista gång på bloggen... Då har min själ helskåningen Yvonne varit inne och liksom förgyllt hela min vardagsvalborg, så där så att hela fredagen kommer att dansas på balettår, rynkor inte kommer att ha någon betydelse och tvätten nästan viker sig självt! 

Visserligen är vi hel- och halvskåningar lite stora i orden... och i "ovettet" kan det slinka ur oss både det ena och det andra. Yvonne alias Skåningen gjorde nog min dag med sin kommentar i kväll:

"Jag klarade det! jag blev helt faccinerad av din berättelse.Vilken oehörd person du är.Och du har en humor som är slående.Var rädd om dej Du är unik.Nattikram Du.......glöm inte borsta tänderna.

... tandborstningen är gjord hörredu!

Sedan bar det sig inte bättre än att personenjagskulleviljahanärmremigsjälv skickar puss i pannan och har klarat eldar och annat oknytt,  HÄXA som hon är....

Kan nog bara bli en bästa fredan hörrni!

Herregud jag tror att jag har blivit två centimeter längre och det skadar väl inte en stackare med taxben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar