Leta i den här bloggen

fredag 22 maj 2009

Rosiga kinder

Nu har jag varit ute så mycket i friska luften att man kan säga att det liksom är jag som är förebild för sundheten själv!

Trots klädsamma rosor på kinderna känns det liksom inte riktigt bra i allafall.

Frånvaro av nattron märktes tydligt då någon haft den dåliga smaken att ränna in i min bil och sedan smita utan tillstymmelse till samvete!

Om något ska hända mig så borde det vara händelser som tillför mig pengar, mycket pengar och inte tvärt om. Jag är liksom inte värd det!

Härifrån kommer inget gnäll om regn eller trötthet på måndag då min måndag innebär verkstadskontakt och dyr självrisk .... då finns det verkligen skäl att hata måndagar, bara så ni vet!

Härligt helg till er i allafall, för missunnsam är jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar