Leta i den här bloggen

torsdag 28 maj 2009

Både vaken och kreativ

... eller åtminstone vaken och detta 40 minuter innan alarmet gick igång i morse, dvs tjugo över fem! Sen har jag väl varit mer eller mindre kreativ ... mindre är väl närmre sanningen!

Tog mig ut till Alnarpsparken på lunchen. Där kan man liksom återhämta sig och stjäla ny energi.Näsduksträdet blommade fortfarande och min nya bekantskap för dagen var Tulpanträdet. Jisses, jag som knappt kunnat skilja på barr- och lövträd är nu nästan botaniker också!

Passade på att äta i samma restaurang som prins Carl Philip äter i varje dag ... så nu kan man liksom säga att vi nästan är bekanta, ja kanske rent av vänner!

Nu måste jag snurra runt här inne innan det dåliga samvetet tar överhanden och jag får ta en vaknatt för att hinna läsa ikapp!!!

TULPANTRÄD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar