Leta i den här bloggen

lördag 16 maj 2009

Återuppstått från de döda

Ja, det är så det liksom känns när man legat med migrän i 12 timmar!

Borde förstått att det var på väg eftersom talet har känts sluddrigt och tabletterna som fortfarande ligger fint paketerade hos apoteket gjorde inte så stor nytta där! Hej Staten... jag har sparat pengar i kristider och ridit ut stormen själv!

Talet, som vanligtvis försvinner har jag behållit den här gången men trodde ögonen skulle ramla ur sina hålor sista gången jag stirrade ner i toalettkröken. Fick liksom hålla fast dem så de inte skulle tryckas ut.

Förlamningen i händerna undgick jag också men som vanligt lovade jag Gud att bli religiös och en bättre människa bara han skonade mig från detta....

Nu känns det som en och annan tomte hittat hem där uppe på loftet igen så min medverkan vid högmässan i morgon skjuter jag på framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar