Leta i den här bloggen

tisdag 5 maj 2009

Amen ....

I morse hade jag nog fastnat med pyjamasen i nån sängfjäder för upp kom jag... INTE!

Rusade runt nån halvtimme och försökte jaga ifatt förlorad tid men jag är ju ingen sprinter utan "långdistansare" så jag fick se mig besegrad!

Så har hela dagen varit... lite sen till allt eftersom jag har "försovit-mig-jetlag"!

Frukost till lunch och lunch till middag och nu går jag miste om middag eftersom jag inte kan sova med säcken full med pasta och köttfärssås!

Fast...

Här sitter man minsann i välstädad trerummare för det var liksom dags och jag är ganska nöjd.. nähärå... jag är MYCKET nöjd! 

Befarar att jag får stå för tvättberget själv i morgon då superduktig dotter spelar KOPREN ikväll .... Glad om hon har nån fot att stå på när matchen är över och bjuder på tårta om vi inte blir skadeståndsskyldig till någon medspelare ...

Jamen då så! Här har ni "mitt liv"

Natti, natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar