Leta i den här bloggen

måndag 27 april 2009

Tråkblogg

har det varit här inne hela helgen! Har liksom inte haft lust att avsätta dyrbar sol- och vårtid till bloggen!

Dessutom kommer soldaten hem på helgerna och ordnar andra uppgifter till den ömma modern, riktigt viktiga saker som tvätt och mycket mat att tillaga.

Dessutom viktiga saker som att lyssna till krigarens hårda liv och leverna har det avsatts tid till, och vi har åter igen diskuterat utlandstjänstgöringen i Afganistan. Försöker vara en stöttande och förstående moder, men inom mig skriker det NEJ ÅK INTE, allra minst när jag vet att en ung norsk insatssoldat nyligen omkom där nere... och det är ju precis det min sistfödde är... insatssoldat, han ska ju liksom gå först och se till att det är tryggt för alla andra ...

Nä, nu får jag säga godmorron trots ett alldeles för långt inlägg så här på morgonkvisten, gaska upp mig och välkomna en härlig kortvecka! Visste väl att det var nått positivt med den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar