Leta i den här bloggen

lördag 25 april 2009

Jag - ett pucko?

Jag slutade köpa Zoegas och övergick till Gevalia ett tag eftersom jag ville ha oväntat besök.

Jag funderade starkt på att gå ut och skjuta alla rävar och minkar eftersom jag hatar alla som bär päls men jag sköt mig själv i foten istället för att kolla om det gjorde ont!

Besökte Kolmårdens djurpark en sommar och hetsade runt som en tok för att få tag i färgfilm när jag skulle fotografera zebrorna. Sedan var jag dum nog att beställa en inbakad Calzone med rå lök på pizzerian samma eftermiddag.

Jag köpte kontaktlinser för flera tusentals kronor när jag skulle koka linssoppa och sedan blev jag tvungen att kompenera kostnaderna med att bli skinheads för att dra ner på schampo-kostnaderna.

Jag blir så  lätt knockad när jag slås av en tanke, som när jag ringde Svenska spel för att få stryktips när jag hade tvättat skjortor.

Jag kan ha såna koncentrationssvårigheter att jag starkt funderar på att beställa tid på ett koncentrationsläger, som t ex när jag slog in alla julklapparna i Gladpak.

Och miljömedveten har jag blivit också (påverkad av goa Vitlöken). Numera kör jag en bil som jag tejpat för avgasröret på. Vill ju inte smutsa ner naturen!

Ibland ångrar jag att jag sålde min fina gamla eka... Jag blir så förbannat trött på att upprepa mig!

Jag är nog lite dum för när jag gick till tobaksaffären så blev jag smått ovänner med expediten när jag upptäckte att fri-märken inte var gratis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar