Leta i den här bloggen

torsdag 26 mars 2009

Gäsp

Idag har det varit riktigt trögt ... Sprinterlopp till välbesökt toalett känns inte bara i benen ....

Hela dagen har liksom varit som en enda stor gäspning och ingenting har precis lyst upp den fjärde veckodagen, ja förutom solen då, men den tröttnade också och försvann och har nu ersatts med små snöflingor som jag försöker ignorera.

Nu låter det kanske som om jag är nere ....

men icke sade Isak. Jag vilar bara upp mig inför helgen för det är ju då man behöver krafterna till allt man bör göra men som inte blir gjort. Det tar på krafterna att hitta på ursäkter och undanflykter och jag är en svår förhandlare men lyckas nästan alltid övertala mig själv om att det går bra att "skjuta upp".

Gääääsp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar