Leta i den här bloggen

tisdag 24 februari 2009

Så mycket semlor och prinsessor...

Oj, oj, oj vad mycket semlor och prinsessor det är på bloggen idag... Jag som brukar vara så positiv, förväntansfull och nyfiken... Brukar kasta mig över inläggen.

Möjligtvis beror min surmulenhet på att jag fastnat i soffan och inte gärna stiger upp, annat än när tarm och blåsa gör sig påminda...

Bossat och domderat med dottern idag...Hämta lite vatten, kan du bädda min säng? .... Hallåååå kan du ge mig fjärrkontrollen? Hon förekom mig, gick och handlade, bjöd på lax och bakad potatis och sedan hade hon mage att kräva att jag skulle stappla ut till köket... Äta i soffan var inte att tänka på... det elaka, totyrutövande lilla stycket till dotter.!!!! ... Med böjd rygg, värkande ben och mage hasade jag mig ut i köket under mycket ojanden och klagolåtar och slevade i mig maten. Under denna njutning, som jag verkligen behövde hade hon dessutom mage att haspla ut sig att jag skulle diska???? Stapplade tillbaka och här sitter jag fortfarande.... disken är odiskad!

Förbannat vad TRÄNINGSVÄRK jag har!

I morgonbitti klockan sju hittar ni mig på gymmet, måste få bort detta snarast....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar