Leta i den här bloggen

lördag 28 februari 2009

Förstörde alltihop

Nyss hemkommen från gymmet ...

Som kärringen tog ut sig idag... slet, tog i, peppade och manade på  mig själv ... Ja, det blixtrade för ögonen och gungade under fötterna när jag avslutade mina 4 kilometer på löpbandet.

Snusen slut och ICA stängt, så jag fick tillsammans men dottern "power-walka" till Konsum... Jag är odräglig utan snus under den minimala överläppen . Det får och ska absolut inte vara några "mini-kluttar" här inte, jag är ju som bekant stor i käften.

Äter sällan eller aldrig godis... Kaffebröd växer till dubbel storlek i munnen och jag är den där oartiga och tråkiga typen som säger "nej  tack" när kafferepen är igång... Bjud mig på en skorpa med smör och ställ fram saltkaret... Är svårt beroende och nere i saltträsket!

Vad gör jag inne på Konsum tror ni?... Proppar en påse full med choklad, Romerska bågar... fast jag inte ens tycker om det. Kränger det mesta på de sju minutrarna det tar att gå hem....Nu mår jag illa och får inte i mig någon mat och har allvarliga och förmanande samtal med mig själv, men jag verkar inte lyssna.

Blir nog mackor i natt... Har förstört hela träningspasset... Är huvudet dumt får kroppen lida...

Klappar mig trots allt för bröstet som kommit igång med träningen igen... Än finns det hopp om den här gamla skatan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar