Leta i den här bloggen

fredag 23 januari 2009

Soldaten hemma på permission

Ikväll kom sonen hem efter sina första två veckor som insatssoldat i Kallinge. Han hade redan en massa roliga saker och episoder att berätta om. Jag hoppas att han fortsätter med diciplinen här hemma,  bäddar sängen, torkar golv och diverse annat matnyttigt han lärt sig, förutom att skjuta .

Har varit utan både mina kottar då dottern befinner sig i New York för lite jobb och plugg.

Skulle ju som sag "njuta" av ensamheten men ska i ärlightens namn säga att det blev lite långtråkigt och latmasken äntrade min kropp.... Fick inte ett smack gjort så det blev panikröj i går eftersom allt i princip hade förfallit här hemma. Nu är det fint och hemtrevligt igen och jag kan plocka ned den snitslade banan fram till toaletten.

Dax att studera kudden och i vanlig ordning tar jag mitt sömnpiller med mig... datorn och svt play

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar