Leta i den här bloggen

torsdag 29 januari 2009

... MÅSTE han skita kl 04.00 varje morgon?

Det slår aldrig fel.... varje natt och arla morgon är det samma procedur.... Slopa världstiden för denne herre är punktlig på nanosekunden... Han kan se till att all världens klockor går rätt. Gösta måste upp och göra sina behov när min skönhetssömn är som bäst... Tro inte att han på något vis är någorlunda diskret, nej då... här skall väsnas så mycket som möjligt... ger mig tusan på att det hörs ända ut i trapphuset. Sedan är "efterproceduren" något som måste dra uuuut på tiden, han är mycket noggrann näst intill fobisk i detta. Kan han inte bara göra vad han ska och sedan krypa ned i sänghalmen igen?

Sedan när han väckt oss andra lyser det av tillfredsställelse och jävulskap i hans ögon... har han ingen uppfostran och förståelse över att visa lite hänsyn?

Vill inte bråka för mycket med honom om detta.... han lämnade ju faktiskt sin före detta för att komma och bo hos mig....

Har försökt med separata sovrum men han öppnar dörren när jag somnat och smyger ned i min säng....

Gösta, eller KATTFAN som vi enkelt kallar honom är trots det en ganska rolig prick och trevligt inslag i vår vardag...

Gösta vill inte posera på bild så vi lånade en annan katt!

Le eller bli arg?, jag väljer det första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar