Leta i den här bloggen

lördag 20 augusti 2011

Ä´ man händig så ä´ man

"Sötaste" katthelvetet jag har - Gösta Kattfan accepterar inte att jag har flyttat klösbrädan från en central plats i stor trerummare till en mindre framträdande i två rum och kök!

Så nu har jag utökat ett gediget CV med "tapetserare" - ja, ni vet en sån som klär om möbler!
(erkänn nu - nu visste inte att det hette så)

Så här kan det ju inte fortsätta



Nix pix - jag tog saken i egna tassar och klädde om mitt matsalsbord



... vem skulle inte hylla mig för den kreationen???

Man tager vad man haver sa Kajsa Warg - och om man varker "haver eller tager" så ... så ... så ... kan man alltid fråga mig!
:-D






21 kommentarer:

  1. hahahhahaha å fy fan !!! ja, jag skulle då anställa dig diiiiirekt om jag sökte tapetserare :) Helt klart :))

    SvaraRadera
  2. Hihihi, ifall jag hör ifall någon behöver en tapetserare ska jag varm rekommendera dig ;)

    SvaraRadera
  3. snyggt och glittrigt blev det, redan lite julpynt alltså :D
    kramar

    SvaraRadera
  4. Eh... det blev ju silvrigt och... annorlunda :)
    Vad säger GK om det där? Är han MISSnöjd?

    SvaraRadera
  5. Att den katten fortfarande lever... ;)

    SvaraRadera
  6. Jag hade uttryckt mig exakt lika milt som du om mitt älskade lilla djur hade utfört allehanda saker i mitt hem! Din kreativitet på att uppfinna skall ha poäng :D :D Gooo kväller

    SvaraRadera
  7. Jag visste det!!! Klipp klorna på Gösta!!! eller sätt vantar på honom!! Nattikram! Puss i pannan!

    SvaraRadera
  8. Jag tror jag börjar tröttna på den häringa bloggen!! Den har ju blivit rena rama inrednings bloggen :) Men jag kommer nog tillbaka för jag gillar ju Gösta ;)

    SvaraRadera
  9. HAHAHHAHAHAH
    Skönt att vara tillbaka!!!!

    SvaraRadera
  10. Hyper-modern möbelstil.
    Gillas!
    Nöden är uppfinningarnas mamma.

    SvaraRadera
  11. Hahaha, nästan i klass med mina inredningsidéer.... Fast jag har hört att katter hatar känslan av aluminiumfolie mot tassarna så det är säkert effektivt!

    SvaraRadera
  12. Hahaha bästa jag sett. Tycker absolut du ska söka till något av alla inredningsprogram som går på tv. Eller nä, det vore inte schysst. Du borde få ett EGET program :D

    SvaraRadera
  13. Brorsan har klätt in en hel stolpe eller vad man nu ska kalla första delen av det som blir hans trappa i kattsnöre. Kanske vore det nåt för alla möbelben?

    Och jo visst visste jag. Men å andra sidan är jag så skadad att jag vet vilka områden ecklesiastikministern ansvarade för. Pappa lärde mig att svara att det var det jag skulle bli när jag blev stor om tanter nöp mig i smilgropskinderna och frågade.

    SvaraRadera
  14. Är du möjligtvis kompis med mys-Ernst?? Jag tror att han definitivt hade gått igång på detta;)

    SvaraRadera
  15. Ja men vem vet....Kanske du skapat en ny inne grej nu ;)

    Kram

    SvaraRadera
  16. Fiffigt fyndigt, nu har du skapat en ny inredningstrend!!

    Det finns något som heter träpasta som du kan lägga i klösmärkena.

    SvaraRadera
  17. Duktig flicka!!!
    Visste att det hette tapetserare. Har gått Hantverksutbildning och gjort en 6 månaders praktik hos en tapetserare. Har klätt om allt från biltak och bilklädslar till pråliga rokokomöbler.
    Så stolt.

    SvaraRadera
  18. Klart jag visste vad en tapetserare var! Vad tror du om oss???

    Snitsigt :-)

    SvaraRadera
  19. Hmmm...jag vet inte vad jag hade gjort om...kattfaaan är ju dock ett samlingsnamn :)
    Kraaam

    SvaraRadera
  20. Det kallar jag fyndigt, ett helt nytt sätt. Kramiz

    SvaraRadera
  21. Verkligen blingbling!

    Men...han har alltså KLÖST på ditt matbord?? Jag hade blivit spritt språngande GAAALEN!!
    Det hade varit det absolut SISTA Sixten surmule gjort, kan jag lova!

    SvaraRadera